Общите Условия за използване на електронния магазин All-gsm.bg


ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между "Шопинг Груп” ООД (наричан по-долу All-gsm.bg) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн All-gsm.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на All-gsm.bg (с изключение на линка към настроящите "Общи условия"), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези "Общи условия".

"Шопинг Груп” ООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление: гр.София, ж.к. Младост 1, бл.91Б, вх. А, ет.6, ап.16; ЕИК по БУЛСТАТ: BG201937017.

 

РЕГИСТРАЦИЯ

За да получите правото, да извършвате валидни заявки за закупуване на предлаганите в All-gsm.bg стоки, енеобходимо, първо да се регистрирате. При регистрацията трябва да въведете адреса, който ще се използва за доставка, Вашето име и фамилия, e-mail, телефони за връзка. Необходимо е да изберете и парола. След като се регистрирате успешно, при всяка отделна поръчка имате възможност да коригирате Вашия телефон за контакт и адрес за доставка, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката. С отбелязване в полето "Съгласен съм с Общите условия" клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия и ги приема.

 

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

Личните данни, които All-gsm.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. All-gsm.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време. Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на All-gsm.bg заедно с прилежащите към него данни по всяко време при желание от страна на потребителя.

 

ПОРЪЧКА

Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, вкл. в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон ще получите потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани от оператор по е-майл или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил.

 

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка.

 

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
2. Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
3. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
4. Липса на телефон за контакт с потребителя.

При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.

 

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

1. Плащане при доставка (наложен платеж): при получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
2.Плащане по банков път: заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от All-gsm.bg банкова сметка; при получаване на стоката не дължите плащане на куриера.
3. Плащане през EPAY.BG (поддържа плащане с карти Борика, Euroline, Maestro, Master Card, Visa Electron, Visa Classic); при избиране на този метод ще бъдете прехвърлени към страницата на Epay.bg, за да финализирате транзакцията; след постъпване на плащането в нашата система започва обработката на вашата поръчка; при получаване на стоката не дължите плащане на куриера.

 

Отказ от поръчката

Всеки потребител (ако е физическо лице) има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането.

Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане при All-gsm.bg. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др. 

Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към All-gsm.bg са за сметка на клиента, като негово право е да избере дали да я донесе лично в офиса на магазина или да я изпрати по куриер. 

All-gsm.bg възстановява в пълен размер сумите, получени от потребителя, включително разходите за доставка до адреса на потребителя (ако има такива), не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ по реда описан в чл. 52 от ЗЗП.

 

Спорове и Жалби

При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за коресподенция адрес.

 

Гаранция на стоката

Всички стоки предлагани в All-gsm.bg са предоставени от официални представители и вносители. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване.

 

Дата на актуализация: 25-07-2014

 

 

lumia 540 sena за iphone x лентов кабел блок захранване lenovo c2 samsung c210 gsm bg lg g3 htc 510 touch htc 510 lcd блок захранване за nokia 8600 търсене за батерии за китойски таблет търсене за zte blade q капак батерии g930 панел за nokia 2700 с 3 мини motorola w377 alcatel 2051 ð¾ñâã¢âð²ðµñâã¢â‚ð»ðµð½ð¸ðµ samsung j3 displey панел nokia e52 търсене за дигитална ir станция iphone 6s plus търсене за бутон за включване на леново а606 vonino zun x калъф безжичен чип чип за huawei p8 lite samsung grand prime g531 батерия ipod nano 2 ethordmethdegethiquestethdegethordm ethplusmnethdegntilde‚ethmicrontilde€ethcedilntilde ethmiddotethdeg lg ku990 ethordmethraquoethdegethsup2ethcedilethdegntilde‚ntildeƒntilde€ethdeg ethmiddotethdeg nokia c600 panel za nokia 113 wire mobile mobile mobile wire говорител alcatel стъкла за nokia motorola 360 nokia n93 i samsung j7 2016 к550 панел samsung galaxy j 5 2017 sm-g3815 Виж всички търсения
BGAChipset.com